2011. október 17., hétfő

Óriás muffin torta

Ha a végeredménnyel nem is vagyok kibékülve, legalább a fázisokat nem felejtettem el megörökíteni.

Nem kezdem el részletezni, hogy most éppen mi nem tetszik, aki megnézi az utolsó képeket az úgyis látni fogja... Írok inkább a munkamenetről, mert ez talán segítségére lehet másoknak is.

Kezdem a sütéssel, ami spéci sütőforma hiányában 2db 20cm-es karikában sült faragható piskóta elkészítését jelentette.



Igen, tudom kicsit megsült, de a faragás miatt az úgyis a "fölösleg" részét képezte, tehát kicsit méretre igazítottam és betöltöttem az alsó részt.


Ezután pedig a fölöslegből (volt bőven) egy edénybe rétegeket nyomkodtam, majd ráborítottam a torta tetejére.






Na és innentől kezdődött a gyurmázás... a maradék krémből és piskótából kevert masszát tapasztottam spirál alakban a torta tetejére, majd bevontam az egészet vajkrémmel.



Végül pedig következhetett a bevonás, és innentől kezdve már nem is szaporítom a karakterek számát...
Ismét egy új és jó tapasztalat, arra vonatkozóan, hogy legközelebb mit, hogyan NE csináljak....




4 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Szerintem fantasztikus! Nem láttam még sehol ilyet és ez a spirális forma nem lehetett könnyű feladat! :)

Katucikonyha, írta...

Már csak egy cserkó hiányzik a tetejére.

Ildyco írta...

Tejszínhab: köszönöm szépen :)) a spirál alá kentem krémet, így egész könnyen odaragadt :))
Katucikonyha : igazad van :)) legközelebb az is lesz rajta :)

Angéla írta...

Nagyon ötletes, nekem is tetszik ez a spirál forma.