2011. július 4., hétfő

Újabb air brush próbálkozás

Egy igazán csajos tortát szerettem volna készíteni egy barátnőm születésnapjára. A csokis kekszes ízben állapodtunk meg, ezért ez adott volt. A kinézetét illetően szabad kezet kaptam.
Az air brush díszítés mellett döntöttem, „úgyis kell a gyakorlás” felkiáltással és így még nyomás is volt (az mindig jó hatással van).
Hosszas kutatás eredményeként rájöttem, az igazán szép sablonokat arany-árban árulják, ezért magam vágtam bele (szó szerint) a gyártásba.
Nagyon szép mintákat találtam a neten, amiket kinyomtattam, majd hobbiboltban vett műanyag lapokra átmásoltam és egy éles sniccerrel kivágtam (azóta már azt is tudom, hogy Papp László kb. percek alatt megcsinálja, ha megfelelő formátumban viszem neki a képet)
Először a biztonság kedvéért egy próbalapra fújtam, majd egy kis korrigálás után mehetett a torta oldalára.



Nem lett tökéletes (ki gondolta volna, hogy egy vízszintes felületre könnyebben lehet rögzíteni a sablont, mint egy függőleges ívelt felületre…), de a bulin nagy sikere volt (azonnal elkezdték lelopkodni a virágokat) és az ünnepelt is nagyon örült neki.


Nincsenek megjegyzések: