2011. július 4., hétfő

Twilight

A következő egy a neten talált fotó alapján készült, egy Alkonyat-rajongó lány születésnapjára.
Első alkalommal próbáltam drótos virágot (tulipánt) készíteni A szirmokat még az összerakás előtt festettem ecsettel cirmosra.





A két bábú marcipánból készült, megtámogatva 1-1 fogpiszkálóval, az alma pedig igazi volt (a zöldséges csak egy kicsit nézett hibbantnak, amikor azt kértem tőle, adjon nekem egy olyan igazi Hófehérke-almát).



A sakktábla minta (lehet, hogy van egyszerűbb módja is, de nem jutott jobb az eszembe) a fehér alapra felhelyezett négyzetekből állt össze. Mivel kiszúró hiányában késsel vagdostam őket persze, hogy a végén nem passzoltak egy sávban, sebaj legalább adott lett a virágok helye.



Ez alkalommal már nem is próbálkoztam a fekete szín kikeverésével, inkább egy világos-szürkés árnyalattal (mégse tök fehér legyen) vontam be és erre fújtam a fekete festéket (vodkában oldott fekete wilton gél festék). Így gyorsabb is volt és töredék mennyiségű festéket igényelt.


Nincsenek megjegyzések: