2011. július 4., hétfő

Hasonlók egy csokorban

Ezek kb. 2 hét leforgása alatt készültek, valamiért lila hangulatban voltam…
Anyák napjára két minitortát készítettem, kb. 12-14cm lehetett az átmérőjük. Az egyiket édesanyám a másikat pedig a pótnagyim kapta. Most először kapott fondant bevonatot a tortatálca is (csúnya színe volt és lusta voltam valamilyen papírral bevonni). Mind a kettőnél a vaníliás piskótát kentem meg édesanyám házi eperlekvárjával majd túrókrémmel.



Nővérem munkahelyére rendszeresen szoktam küldeni valamilyen sütit.
Most a pécsi iroda sem maradt ki. Ott kevesebben vannak, ezért csak egy 18-as karikában sütött tortát kaptak, csokis-kókuszos ízzel.



Ez pedig a budapesti irodába ment… nagy volt az öröm.



Végül egy születésnapra kértek vörös bársonyt (a variálás itt sem maradt el: a töltelékbe került egy adag kávé).



Mindegyik torta pillés fondant burkolatot kapott és a virágok is abból készültek. A végleges színt és csillogást pedig festékszóróval kapták meg.

Nincsenek megjegyzések: