2011. július 4., hétfő

Fekete-fehér szülinapos

Fehér alapra fekete minta?! Legközelebb kétszer is meggondolom…
Mivel nem sikerült egészen fekete színt kikeverni, így maradt az utólagos ecsettel való átfestés. Kifejezett kérés volt (persze a színen kívül), hogy jelenjen meg az ünnepelt életkora. Január 1-re kérték, ami azt jelenti, sehol egy nyitva tartó üzlet, ezért, ha a gyertyát nem is, de a számot elkészítettem én.



Először kartonból kivágtam a számokat (duplán) és a két oldalt hurkapálcával együtt ragasztottam össze. Ezután került rá a pillecukros fondant bevonat, ami 1-2 nap száradás után kapott egy kis fényt meg a pöttyöket.



Utólag a fényképek nézegetésekor jöttem rá, nem volt éppen szerencsés a számokat is pöttyösre díszíteni, ahogyan a felső szintet, mert túlzottan egybeolvadtak. Élőben nekem nem volt zavaró, de így…
Az íze egyébként egyszerű csoki és vanília volt.

Nincsenek megjegyzések: